Landstede Groep

Samen voor jouw

School

Er is veel te vertellen over het Ichthus College Kampen. Je bent misschien nieuwsgierig naar wie de directeur en de teamleiders zijn of naar onze samenwerkingen. Of wil je weten wat onze identiteit, visie en missie zijn? Veel kan je lezen in onze schoolgids en via de onderstaande knoppen. Heb je vragen over iets anders? Dan mag je ons altijd mailen of bellen.

8X6A0308

Meer over het Ichthus Kampen

Op het Ichthus College draait het om jóu en om jóuw toekomst. Vanuit onze christelijke achtergrond geloven wij in ieders talent. In ons onderwijs draait het natuurlijk om de ontwikkeling van jou als persoon. Die ontwikkeling stopt niet als je bij ons van school gaat.

We willen immers dat jij later een betekenisvolle plek in de maatschappij inneemt. Daarom stimuleren we dat je zelf verantwoordelijkheid voor je ontwikkeling neemt, zodat je in staat bent te blijven groeien in een complexe wereld. Zo word je beter in wat je al goed kan en ga je aan de slag met wat je minder makkelijk afgaat. We leren mét elkaar en van elkaar. Samen verleggen we grenzen en bouwen we aan jouw toekomst!

We hebben ongeveer 1.600 leerlingen, verdeeld over twee schoolgebouwen. Zo blijft het toch overzichtelijk en ken je iedereen snel.

Onze leerlingen ervaren de sfeer op onze school als veilig en prettig. Het stimuleert om tot goede resultaten te komen. Op een persoonlijke manier dagen die we uit om hun talenten te ontdekken. Leerlingen voelen zich gekend en durven zich te laten horen en zien.