Landstede Groep

Nieuwbouw Ichthus Kampen

Wij gaan verhuizen en daar hebben we zin in! In de meivakantie van 2024 gaan we verhuizen naar ons nieuwe gebouw. In het gebouw zijn vijf zogenaamde domeinen gemaakt. Dit zijn de domeinen Onderbouw (theorielessen klas 1 & 2), Kunst, Maatschappij, Talen en Science. In een domein zitten de vaklokalen bij elkaar, zijn altijd vakdocenten in de buurt en kan je zelfstandig werken op het domeinplein. In het domein Onderbouw heb je in klas 1 en 2 het grootste deel van je lessen op je eigen plek in het schoolgebouw. Wel zo overzichtelijk!

Samen met volleybalvereniging Reflex bouwen we een compleet nieuwe sporthal waar maar liefst drie gymzalen in komen. Overdag heb jij er bewegingsonderwijs en ’s avonds en in het weekend gebruikt de volleybalvereniging deze mooie hal. In 2025 is de sporthal af. Als de sporthal af is, worden twee van de drie gymzalen die er nu staan afgebroken. De grootste

en nieuwste gymzaal blijft staan. Als de twee kleine gymzalen weg zijn, wordt die ruimte aan het schoolplein toegevoegd.

Binnen het nieuwe gebouw komen er veel plekken waar je je al snel helemaal thuis zal voelen. De mediatheek, de aula, de werkplekken op de domeinpleinen en natuurlijk bij je eigen kluisje. De school wordt nieuw ingericht met mooi meubilair. Zie jij jezelf hier al rondlopen? Dat kan, er is op je gerekend!

Via www.nieuwbouwichthuskampen.nl vind je meer informatie over ons nieuwe gebouw aan de Jan Ligthartstraat (IC1), de planning en de manier waarop we het gebouw gaan inrichten.

Hier is ook een impressie van het nieuwe gebouw te zien: https://youtu.be/EWRu0NUPQdA

Bekijk onze projectwebsite